Leta i den här bloggen

onsdag 9 februari 2011

.le Mercredi. Halstabletter, te och choklad

Vilken härlig kombination.

Haft ont i halsen hela dagen (även om det kanske inte hördes), och oroat mig över att min andedräkt luktat skunk. Raskt in på ICA efter bussen hem från Karlstad efter en halv-lyxig skoldag blev det.

Köpte tidningen Chic

Vicks Blue.
EXTRA STRONG. EXTRA FRESH.
Sugar Free!
Och Fisherman's Friend med Salmiaksmak.
Också sockerfria!

Självklart lite underbar Geisha till det också.

När man kom hem, blev det genast förra veckans inköp av Lipton Te.

Je t'aime, oh, je t'aime!

Whoops- glömde visst lillfingret.

Då är det bara att vänta och se ifall man blir hemma eller inte imorrn. Och jag skulle visat er bilderna till en tak-mobil som jag gör i Formgivningen, men nejdå! Jag glömde dem i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar