Leta i den här bloggen

torsdag 16 februari 2012

Träning

Oj oj, idag har det hänt saker.

  • Sov mindre än fem timmar på grund av två uppgifter till Kulturhistorian.
  • Gick upp vid 7:25, gjorde mig i ordning på toa, åt frukost och packade väskan.
  • Tar tio minuter att gå till tåget - står tio-femton minuter på tåget - går fem-tio minuter från tåget till skolan.
  • Har engelska. Får ingenting gjort förutom att öva inför nationella lite grand.
  • Äter lunch - provar att bara äta fisk med grönsaker och sås, och ingen kokt potatis.
  • Står sig länge på det, fast köper ändå en Japp och en kopp kaffe under rasten i digitalt skapande. Äter halva Jappen.
  • Kulturhistoria - diskussion av filmen En Riddares Historia med en klasskamrat. Sedan presentation av filmen Rosens Namn, som fick alla att vilja somna - TRO INTE ATT JAG INTE SÅG ER! Haha, jag gillar er ändå!
  • Ide och Kulturhistorian slutar - fixerar mina kol-bilder gjorda under de två kroki-lektionerna vi haft.
  • Åkte hem med mamma - åt andra delen av Jappen i bilen.
  • Hemma - drack kaffe och chillade, städade undan lite också.
  • Tränade i ungefär en och en halv timme, tog sedan en dusch. Upptäckte sedan att jag krympt lite på omfånget!
  • Åt mat.
  • Sitter nu här med en kopp te med citronsmak, bloggar och ska nog rita lite. Ska visa upp bilden sen när den är färdig- fast det kanske blir imorgon!


Det var min dag! Vi får se hur morgondagen blir - kanske ska man börja morgonen med en trevlig promenad...?

Jag behöver måla om naglarna också. Det ska jag nog göra efter jag ritat lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar