Leta i den här bloggen

fredag 9 december 2011

Det finns både bra och dåliga saker

Men på den senaste tiden, vet jag inte riktigt vad som är vad.

Vaknade upp idag, och ville inte till skolan. Verkligen den här "Nej, jag bönar och ber att mamma ska sjukanmäla mig".

Men jag tänkte att jag lika gärna kunde få ihop två hela veckors närvaro, för att jämna ut min ojämna närvaro som jag hade några veckor innan och efter lovet.

Den här terminen har varit helt förjävlig. Först var det det ena, sen det andra, det tredje, och så vidare...

Nu vill jag bara ha lov. Ha lov och vila, och drömma om att allt blir okej igen. Sen är det bara ett och ett halvt år kvar innan man kan börja om.


Gud vad jag längtar. Så, det är bara att vara envis och stå ut några... 500 dagar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar