Leta i den här bloggen

tisdag 6 december 2011

Vad hände under helgen+Shopping

I Lördags var jag i Karlstad med två vänner. (Fick åka bil hem med familjen då de också var i stan, höhö)

BERGVIK
Ett kinder ägg från ena kompisen, pingvinstavar, whiteboard pennor, pennvässare och sudd.


MYRORNA
En herrtröja.
En herrskjorta.


IDAG PÅ PANDURO
Hittade jag på Panduro idag. Tre duk grejer som jag inte vet vad de heter, FIMO lera, nyckelringar+mobilband och omslagspapper. Fick även en reklamkatalog på köpet. Trevligt trevligt.


OCH I HELGEN PROVADE JAG EXTREME COLA.
Irriterar folk med en bild på mig i uppsatt hår, bara för att jag vet att folk inte tycker jag är snygg i uppsatt. Hahahaha! Take that.
Jag fick både vanilla och cherry - cherry gick åt i... Lördags och vanilla igår efter skolan.
Ganska goda, faktiskt. Tänk er Premier colan, bara... Cherry och Vanilla coke.


Nu ska jag nog försöka måla lite!
Peace out. (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar