Leta i den här bloggen

måndag 10 oktober 2011

På morgonen

Morgnar.
Inte den mest mirakulösa tiden på dagen.
Man ska orka pallra sig upp, kleta iskall fuktkräm i ansiktet(om man har torr hud som jag), göra frukost och komma på att - oj då, jag gjorde nog en macka för mycket -, tycka att inga kläder man provar passar/har inga kläder som passar in på ens humör, sminka sig ifall man vill det.
Dricka kaffe i mängder för att hålla ögonen öppna och för att samla energi till MATTE LEKTIONEN VI HAR PÅ MÅNDAG MORGONEN.

Nej, jag gillar inte matte. Jag fattar det, kanske lite långsamt, men jag fattar.
Och det är så onödigt. Vad ska jag med linjära funktioner till när jag blir äldre? Och sen när byter folk ut priset till 'x' eller 'y' i mataffärerna? Va, va, VA???

Nu ska jag i alla fall byta byxor och gråta över att jag inte har några rena jeans vad jag sett och sedan pallra mig iväg till bussen.
Yippi.


Peace out.(Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar