Leta i den här bloggen

torsdag 6 oktober 2011

Skämma bort sig själv

Att skämma bort sig själv är inte alltid en dålig sak. Ibland så är det bra att ta chansen medan man har pengar över, att bara köpa något - bara därför att man kan.

Min och Kaito's goda moussetårta <33 Du ska få dina 15:- asap!
Kaito blir gift men det blir inte jag hehe. :)

Evelina's goda glass! Grön - Mint. Vit - Citron sorbé. Gul - mango eller passion eller vad hon nu sa. MINT VAR SÅ GOTT.

Min latte - killen som gav mig den hade en dålig dag för han sa inte varsegod när jag sa tack. ;((
Han tyckte väl att det kändes konstigt att ge ett sådant sött hjärta till en söt, minderårig-nästan-18 person som jag.


Sen har jag inte bara fikat.
 Vart och shoppat också! Det hör till när man är ute och fikar med sina tjejkompisar.

vvv I mer detalj vvv
Ni får vrida lite på huvudena men men...
Panduro
MITT I CITY KARLSTAD
Fixativ, Titanum White studio akryl, bläckpennor 0.1, 0.2, 0.3, 0.5, 0.8(ett pack).

Åhléns
KARLSTAD CENTRUM
1a packet pennor: 2 gelpennor, 2 kulspetspennor, 2 stiftpennor, 1 fiberpenna, 1 överstrykningspenna.
2a packet pennor: 10 vanliga blyertspennor
Och en "Damp-bok" som jag kommer kalla den, där jag ska skriva vad som hänt under dagen och mina tankar och känslor. Ungefär som en dagbok.

ICA Supermarket
KIL
Grillpinnar för en liten dock-grej jag vill göra, en hår klämma, en skrivpenna.

Mitt hår ser hemskt ut just där, men jag skyller på vinden som blåser kraftigare än nödvändigt.
Men det är en in-action bild med hårklämman i alla fall~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar