Leta i den här bloggen

torsdag 5 januari 2012

Händer inte så mycket

Det händer inte så mycket förutom dåliga saker nuförtiden.

Folk dör, blir kidnappade, affärer rånas, politiken är sämst, krigen tar aldrig slut...

Själv sitter man och tar det lugnt, laddar inför skolan som börjar nästa vecka. Det ska bli intressant att se hur allting kommer gå nu. Nu när det bara är tre terminer kvar av gymnasiet. En och en halv termin, tills man kan börja söka till nästa nivå.

Mina planer är Katrineholm- eller mer exakt, Vingåker, efter gymnasiet. Jag hoppas det går bra.

Jag väntar också på ett par nya glasögon! Men de hinner väl inte komma förrän nästa vecka... Grrr. Jag blir så trött. Varför är det alltid JAG som måste vänta längre? Mamma har redan fått sina, och hon var hos optikern bara en dag innan mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar